753 brugere online
Onlinebandit Vulture
`
    
Husk mig   Glemt adgangskode?  
NY BRUGER
NY BRUGER
Detaljeret info
Brugernavn:fridtjof, 79 years
Besøg:3276
Køn:
Medlem siden:
Online status:Offline, sidst set 7 timer siden
Jeg spiller mest:Spar - spillet 66374 gange
Fødselsdag:
Min hjemmeside:


Seneste aktivitet
6 timer siden
Tabte til Norma
Turneringstaber imod Norma
Vandt over gittis
Turneringsvinder imod gittis
Tabte til quitty
Turneringstaber imod quitty
Turneringsvinder imod *******
Vandt over a9
Vandt over computeren
Tabte til computeren
Tabte til lisw
Turneringstaber imod lisw
Turneringsvinder imod *******
1 dag siden
Vandt over Ajsa
TURNERING VUNDET! 
Turneringsvinder imod Ajsa
Vandt over Tanja 42
Turneringsvinder imod Tanja 42
Vandt over a9

Turneringer vundet Spillere Modstander
Klik her for at se alle 2228 vundne turneringer
Ludo
2 dage siden
4ajsa
Ludo
4a9
Ludo
7bladt

Spil Vundet / Tabt Bedste score
Tryk her for at se mere
Spar31160 / 350810
Ludo18482 / 171280
Farvet Yatzy5846 / 5979597

Profil for fridtjof


Hej jeg er ung mand på 64, har mange interesser,jeg spiller næsten alle slags spil.Jeg bor med min kone,som spiller yatzy under a9 i Vejle.mig kan i næsten altid finde på spar spil.spiller også ludo og yamp
Gæstebog
2026-06-10


Det er lunt og med ingen sne i syne, så det kan ikke betale sig at putte sig under sin dyne.

Men julen er kommet juleaften er nær, derfor jeg skriver, til dem jeg har kær.

Et år er nu gået i en ivrig fart, så skriv til dem du holder af og gør det klart.

Dejlige minder har fyldt året der gik, lad os nu huske den glæde vi fik.

Det var den lille jule hilsen du herfra får.

Juleknus og Kram fra

Snuske2 & V.I.K
Kære Fridtjof…
…´*•.¸(*•.¸♥¸.•*´)¸.•*´
♥«´¨ •° Tillykke °•´¨`»♥
….¸.•*(¸.•*´♥`*•.¸)`*•.¸
med Fødselsdagen…
Sender dig et bamseKnuz med roser og en (_) til at sætte dem i…
@@

FødselsdagsKnuZ
MurrMurr
(>”””<)…..()”””()
(=’o’=)……( ’(*)’ ) @@
(,) v (,)==(,,)=(”)<-@@@
(’’),,,(’’)..…(””),,,(””)

vil ønske dig en god dag og stort tillykke med dagen. hilsen kisser6
Hejsa min ven <3

Det er lunt og med
ingen sne i syne, så
det kan ikke betale
sig at putte sig
under dynen.Men
julen er kommet,
juleaften er nær,
derfor jeg skriver,
til dem jeg har kær.
Et år er nu gået i en
ivrig fart, så skriv til
dem du holder af og
gør det klart.
Dejlige minder har
fyldt året der gik,
lad os nu huske den glæde vi fik.
Det var den lille jule hilsen
du herfra får, samt
du ønskes god jul og godt nytår

/Snuske2
hejsa fridtjof vil gerneønske dig og a9 en god sommer knuzzer bodil
er nu langt om længe blevet medlem